De reis is begonnen - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Marit en Nikkie - WaarBenJij.nu De reis is begonnen - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Marit en Nikkie - WaarBenJij.nu

De reis is begonnen

Door: Marit en Nikkie

Blijf op de hoogte en volg Marit en Nikkie

13 November 2013 | Taiwan, Taipei

Lieve Allemaal,

Even een kort eerste reisverslag geschreven vanuit de lucht op zo'n 2 uur vliegen naar Bangkok. Na maanden aan voorbereidingen is de reis vandaag dan toch echt begonnen. Vanochtend stond er zoveel file dat we op het laatste moment hebben besloten om met de trein naar Schiphol te gaan. Op Schiphol kregen we de laatste briefing van Australian Backpackers. En jawel.. wie kiezen ze om het geld voor de hotelkamers en taxi voor 24 personen te bewaren? Nikkie a.k.a. chaoot! Na even heel veel gelach van ons afscheidscomitee was iedereen het er wel heel snel over eens dat Marit toch beter deze belangrijke taak op zich kon nemen. Nikkie was namelijk 2 dagen voor vertrek ook al haar pinpas kwijt.. Gelukkig zit het bij Marit wel veilig dus was iedereen gerust gesteld en konden we nog even rustig koffie drinken en afscheid nemen van het afscheidscomité. Daarna was het toch wel echt tijd om te gaan. De eerste vlucht van 10 uur zit er nu al weer bijna op, hierna nog 15 (!) te gaan! We hebben gelukkig allebei fijne muziek mee en kunnen goede films kijken dus dat komt helemaal goed.

Vanaf nu zullen wij hier ons reisverslagen posten. Onze volgende verslag zal vanuit Sydney zijn!

Liefs,

Marit en Nikkie

• 13 November 2013 - 12:11

Gina:

Nou meiden nog even volhouden dan tot jullie op de plaats van bestemming zijn.
    En dan begint het grote avontuur.
    Dikke kus

• 13 November 2013 - 13:36

Marga:

TOP dames. Ons nu al op de hoogt stellen. Marit succes met de portemonee en voorzichtig. En dames geniet vooral xxxx

• 13 November 2013 - 15:24

Willy:

Hoi lieve dames.
    Zal nu geen 15 uur meer zijn als jullie in Sydney zijn lekker babbelen en muziek luisteren dan is de tijd zo om.
    Leuk dat jullie ons op de hoogte houden en al zo snel ,had het nog niet verwacht van jullie .
    Wel slim om Marit de portemonee te geven en wat een gedoe met je pinpas Nikkie Nou wij horen snel iets van jullie ,en op naar jullie avontuur spannend .
    Dikke kus van mij en Jo.

• 15 November 2013 - 08:56

Sarah:

Haha de reis begint al goed dames! Veel plezier en ik ben benieuwd naar de rest van jullie verhalen xxxx

• 15 November 2013 - 21:14

Linda:

Leuk om te lezen! Goede reis verder!

• 17 November 2013 - 20:56

Ellie:

Hallo samen,
    Het is nu alweer zondag en jullie reis is nu goed begonnen; al bijna een week onderweg. Went het al? Ik ben benieuwd hoe het jullie vergaat, hopelijk erg goed! Geniet maar lekker samen! Bye

• 18 November 2013 - 20:18

Amy:

Lieve nichtjes,
    Balen Nikkie van je pinpas.......en een leuk 1e dag verslag.......enne leuke foto's op facebook, genieten maar dikke kus van ons